domingo, 21 de febrero de 2010

Projecte roba (Idea principal)

En aquest projecte sobre la roba el meu tema tracte sobre l'egocentrisme, més certament sobre el "jo i solament jo".
Per representar aquesta actitud psicològica he pensat en fer un cercle amb jerseis i camisetes que pertanyen a companys de classe i en el mig posar-hi una peça de roba meva per representar l'egocentrisme que vull donar entendre amb aquesta representació o imatge.
Vaig arribar a la conclusió de fer aquest tema perquè sense volver i sense pensar vaig començar a entrellaçar jerseis dels companys fins que vaig fer un cercle i on estava jo situat en el mig. Llavors Marta em va preguntar què representava per a mi aquesta imatge on jo estava envoltant de la roba, en principi no ho sabia en certesa i vaig respondre lo primer que se'm va passar pel cap i els demés van començar a donar la seva opinió. Uns deien que representava protecció, que estava en el meu món, la meva vida, en general, coses pròpies de mi mateix. Després d'escoltar aquestes opinions vaig començar a romiar què era per a mi aquesta imatge que vaig crear inconscienment per dir-ho d'una manera fins però no sortia la paraula que volia que sortis fins que una companya de classe em va fer surgir la paraula que tant em costava que surgis: egocentrisme. Quan va esmentar la paraula tota la meva idea va quedar molt clara i per això he decidit que el tema en què tractaria la meva imatge seria l'egocentrisme.

No hay comentarios:

Publicar un comentario